Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Amukune Stephen
Józsa Krisztián
Szenczi Beáta
Józsa Gabriella
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2022
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 18
Kulcsszavak:Motiváció - tanulás - előadáskivonat, Csökkent képességű gyermek - iskolai nevelés - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77332
LEADER 01160naa a2200253 i 4500
001 acta77332
005 20221125110012.0
008 221125s2022 hu o 1|| eng d
020 |a 978-963-306-862-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Amukune Stephen 
245 1 0 |a Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Amukune Stephen 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola  |b Szeged  |c 2022 
300 |a 34 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 18 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Motiváció - tanulás - előadáskivonat, Csökkent képességű gyermek - iskolai nevelés - előadáskivonat 
700 0 1 |a Józsa Krisztián  |e aut 
700 0 1 |a Szenczi Beáta  |e aut 
700 0 1 |a Józsa Gabriella  |e aut 
711 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)  |c Szeged  |d 2022. április 21-23. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77332/1/pek_2022_034.pdf  |z Dokumentum-elérés