|
|
|
|
LEADER |
01160naa a2200253 i 4500 |
001 |
acta77332 |
005 |
20221125110012.0 |
008 |
221125s2022 hu o 1|| eng d |
020 |
|
|
|a 978-963-306-862-5
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Amukune Stephen
|
245 |
1 |
0 |
|a Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically
|h [elektronikus dokumentum] :
|b [absztrakt] /
|c Amukune Stephen
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
|b Szeged
|c 2022
|
300 |
|
|
|a 34
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 18
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Motiváció - tanulás - előadáskivonat, Csökkent képességű gyermek - iskolai nevelés - előadáskivonat
|
700 |
0 |
1 |
|a Józsa Krisztián
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Szenczi Beáta
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Józsa Gabriella
|e aut
|
711 |
|
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
|c Szeged
|d 2022. április 21-23.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77332/1/pek_2022_034.pdf
|z Dokumentum-elérés
|