Hogyan lehet az iskolából a második otthon? az iskolai kötődés vizsgálata középiskolai tanulók körében /
Az iskolai kötődés összetett jelenség, több tényező együttes hatása alakítja. Ezzel a témával a nemzetközi szakirodalom igen kiterjedten és régóta foglalkozik (GOTTFREDSON, FINK, & GRAHAM, 1994; HRISCHI, 1969; MOODY & BEARMAN, 1998), a hazai kutatások viszont kevésbé fókuszálnak erre a terül...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Virányi Barbara Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó
Szeged
2012
|
Sorozat: | Szegedi pszichológiai tanulmányok
Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2012 |
Kulcsszavak: | Iskolai környezet, Iskolai nevelés, Iskolai kötődés, Pszichológia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75369 |
Hasonló tételek
-
Az agresszivitás vizsgálata az általános iskolai tanulók körében
Szerző: Rudics Boglárka, et al.
Megjelent: (2017) -
Terápiás utak az otthon érzelmi térképén Az Otthon Érzelmi Térképe (EMOTH) eljárás alkalmazása serdülőkkel és családjaikkal /
Szerző: Sallay Viola, et al.
Megjelent: (2024) -
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
Iskolából óvoda Sándorfalván
Megjelent: (2007) -
Ketten a "szegedi iskolából" Horváth Barna és Szabó József kapcsolata /
Szerző: Révész Béla
Megjelent: (2017)