Csokoládén innen és túl - fókuszcsoportos vizsgálat a 8-14 éves fiatalok körében

Napjainkban kiemelt szerepet kap az egészséges életmód, az egészséges táplálkozás, a testmozgás fontossága, mégis a letöbb reklám a kalóriadús, nagy cukortartalmú élelmiszerekkel bombázza a társadalmat. A színes, humoros, érzelemdús, érdekes reklámok elősorban a fiatalokat, gyerekeket célozzák meg....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Lendvai Edina
Forró Felícia
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2020
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 15 No. 3-4
Kulcsszavak:Csokoládé, Marketing, Reklám
Tárgyszavak:
doi:10.14232/jtgf.2020.3-4.75-84

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/71788

Hasonló tételek