Metacognition, self-assessment and secondary school students’ achievement Key issues and considerations /
Elmentve itt :
Szerző: | Wafubwa Ruth Nanjekho |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Metakogníció - tanulói önértékelés - hallgatói eredmény - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66268 |
Hasonló tételek
-
Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2022) -
Role of Formative Assessment in Improving Students’ Motivation, Engagement, and Achievement A Systematic Review of Literature /
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho
Megjelent: (2020) -
Formative Assessment as a Predictor of Mathematics Teachers’ Levels of Metacognitive Regulation
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2021) -
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya /
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho
Megjelent: (2022) -
Assessment alternatives of teachers’ well-being and school climate on students’ achievements
Szerző: Hercz Mária, et al.
Megjelent: (2019)