Pupils’ attitudes and performance levels in learning to learn assessments in grades 1, 4, 6, and 9

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Gustavson Natalija
Vainikainen Mari Pauliina
Hautamäki Jarkko
Testületi szerző: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2019
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 17
Kulcsszavak:Teljesítményszint, Longitudinális vizsgálat, Tanulás tanulása - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/66209
LEADER 00872naa a2200205 i 4500
001 acta66209
005 20240903093331.0
008 200420s2019 hu o 100 eng d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Gustavson Natalija 
245 1 0 |a Pupils’ attitudes and performance levels in learning to learn assessments in grades 1, 4, 6, and 9  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Gustavson Natalija 
260 |c 2019 
300 |a 40 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 17 
695 |a Teljesítményszint, Longitudinális vizsgálat, Tanulás tanulása - előadáskivonat 
700 0 1 |a Vainikainen Mari Pauliina  |e aut 
700 0 1 |a Hautamäki Jarkko  |e aut 
711 |a Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.)  |c Szeged  |d 2019 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/66209/1/pek_2019_040.pdf  |z Dokumentum-elérés