Metafogalmi ismeretek a földrajz tankönyvekben
Külföldi és hazai vizsgálatok igazolják, hogy a fogalmi váltás elősegítése szempontjából a hagyományos tankönyvek kevésbé hatékonyak, mint azok, amelyek hangsúlyozottan tárgyalják a fogalmi rendszerrel kapcsolatos ún. metafogalmi ismereteket is (Tóth 2011). Az utóbbi évek vizsgálataiból tudjuk, hogy...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szűcs Tímea Tóth Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Oktatáskutatás határon innen és túl
|
Kulcsszavak: | Tankönyvelemzés, Oktatáskutatás - Magyarország |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/65697 |
Hasonló tételek
-
Földrajz-gazdasági ismeretek
Szerző: Kormány Gyula
Megjelent: (1994) -
Afrika-kép a magyar történelem- és földrajz tankönyvekben
Szerző: Mészárosné Császár Zsuzsa
Megjelent: (2004) -
A regionális földrajz tárgyalása gimnáziumi tankönyvekben (1980-2016)
Szerző: Gyapay Borbála
Megjelent: (2017) -
Kísérletek a kémia tankönyvekben
Szerző: Tóth Zoltán, et al.
Megjelent: (2004) -
Magyarok régi tankönyvekben
Szerző: Bihari Péter
Megjelent: (1996)