Explaining increasing performance gaps by test-taking effort in a longitudinal large-scale assessment study in Finland
Elmentve itt :
Szerzők: |
Vainikainen Mari Pauliina Greiff Samuel Hautamäki Jarkko |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Longitudinális vizsgálat - előadáskivonat, Oktatásügy - Finnország - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61484 |
Hasonló tételek
-
What explains the performance gap in mathematics between native and immigrant students in Finland [abstract] /
Szerző: Nazeri Faruk, et al.
Megjelent: (2024) -
Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland [abstract] /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2024) -
Change in pupils’ academic self-concept in different types of classes in Finland
Szerző: Koivuhovi, et al.
Megjelent: (2019) -
Development of achievement and test taking behavior a classcentered analysis /
Szerző: Hotulainen Risto, et al.
Megjelent: (2017) -
Finnish ninth graders six years apart How to explain declining achievement and adverse attitudinal development? /
Szerző: Kupiainen Sirkku, et al.
Megjelent: (2012)