Defining stability and its role in early childhood assessment
Elmentve itt :
Szerzők: |
Frans Niek Post Wendy |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61475 |
Hasonló tételek
-
Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020) -
Early neurodevelopmental and temperamental characteristics in childhood onset depression
Szerző: Kapornai Krisztina
Megjelent: (2009) -
Childhood Obesity and its Impact on Blood Pressure
Szerző: Jakab Andrea Emese
Megjelent: (2020) -
Early age-stronger base-the advantages of foreign language acquisition in early childhood
Szerző: Mari Edina
Megjelent: (2006) -
Adaptation of DMQ 18 for Measuring Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020)