Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon
Elmentve itt :
Szerzők: |
D. Molnár Éva Tóth Edit Kasik László |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Problémamegoldás - általános iskola - előadáskivonat, Tanulás - általános iskola - előadáskivonat, Szocializáció - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61467 |
Hasonló tételek
-
Az önszabályozott tanulás összefüggései az attribúció és az önhatékonyság szintjével 5. évfolyamon
Szerző: Molnár Éva
Megjelent: (2011) -
Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel
Szerző: D. Molnár Éva, et al.
Megjelent: (2018) -
Az önszabályozott tanulás jellemzői 4. és 8. évfolyamosok körében
Szerző: D. Molnár Éva
Megjelent: (2016) -
A naplózás módszerének lehetőségei az önszabályozott tanulás vizsgálatában
Szerző: D. Molnár Éva
Megjelent: (2014) -
Szociálisprobléma-megoldás vizsgálata serdülőknél
Szerző: Horvát Barbara
Megjelent: (2020)