The effect of the application of predefined messages on collaborative problem solving behaviour in a computer-based test environment
Elmentve itt :
Szerző: | Pásztor-Kovács Anita |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat, Problémamegoldás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61452 |
Hasonló tételek
-
Measuring collaborative problem solving research agenda and assessment instrument /
Szerző: Pásztor-Kovács Anita, et al.
Megjelent: (2023) -
Assessing collaborative problem solving online experiences of a pilot study /
Szerző: Pásztor‐Kovács Anita
Megjelent: (2014) -
Computational thinking in problem-solving a theoretical overview /
Szerző: Fehér Péter, et al.
Megjelent: (2018) -
Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2017) -
An integrated STEM-based mathematical problem-solving test Developing and reporting psychometric evidence /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2022)