Kutatási készségek formatív értékelése a természettudományos tanórákon
A természettudományos nevelés fejlesztésére vonatkozó ajánlások között az utóbbi években egyre inkább előtérbe kerül a kutatás alapú természettudományos nevelés (inquiry based science education – IBSE), ami az induktív megismerést előtérbe helyező, a tanulók aktivitására épülő, a tudományos vizsgáló...
Elmentve itt :
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Természettudomány tanítása - előadáskivonat, Természettudományos nevelés - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61188 |
Hasonló tételek
-
Mikrobiológia és mikrobiális szervezetek a természettudományos tanórákon
Szerző: Kovács Zoltán
Megjelent: (2018) -
Oktatási módszerek a természettudományos tanórákon, 7-8. évfolyamon
Szerző: Kállai István László
Megjelent: (2014) -
A természettudományi kutatási készségek - scientific inquiry skills - értékelése nevezéktanok, kihívások /
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2014) -
Az oktatási módszerek alkalmazása a természettudományos tanórákon, 7-8. évfolyamon
Szerző: Kállai István László
Megjelent: (2015) -
A kutatási készségek fejlesztése kutatásalapú tanulással
Szerző: Nagy Lászlóné Antal Erzsébet, et al.
Megjelent: (2021)