Az olvasási, matematikai és természettudományi teljesítmények vizsgálata diagnosztikus feladatbank használatával
A diagnosztikus értékelés a tanulói teljesítmények hagyományosnak tekinthető minősítése mellett azok részletes szakmai elemzését is lehetővé teszi. Megfelelően kidolgozott és paraméterezett feladatokkal, tesztekkel feltárhatók a fejlődési folyamatok, elemezhetők a hiányosságok, hibák, az elemzések a...
Elmentve itt :
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (10.) (2012) (Szeged) |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
10 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Iskolai teljesítmény - mérés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60893 |
Hasonló tételek
-
Matematikai teljesítmények motivációs és egyéb hátterének vizsgálata
Szerző: Zalatnainé Vörös Rózsa
Megjelent: (2000) -
Alsó tagozatos szöveges feladatbank
Szerző: Nagy József, et al.
Megjelent: (1976) -
Az olvasási teljesítmények alakulása alsó tagozaton, az iskola hátránykompenzáló hatása
Szerző: Varga Karolina
Megjelent: (2013) -
A biológia érettségi-feladatbank munkálatai
Szerző: Szakály Márta
Megjelent: (2000) -
A matematikai gondolkodás diagnosztikus értékelése
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2015)