Leveraging marketing performance through information technology use
The effect of Information Technology (IT) on marketing processes has been widely acknowledged in the last two decades (Leverick et al 1998). Technological development has reached most areas of marketing. Popular business press first promulgated the limitless rise of business performance enhanced by...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Révész Balázs Törőcsik Mária |
---|---|
Testületi szerző: | Principles of Scientific Management : International Scientific Conference |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
University of Szeged Faculty of Economics and Business Administration
Szeged
2013
|
Sorozat: | Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference
|
Kulcsszavak: | Marketing, Információs technológia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57914 |
Hasonló tételek
-
Researching marketing orientation using PLS methodology [absztrakt] /
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2009) -
Institutional areas of the market economy and their contribution to the growth and performance of economies
Szerző: Farkas Beáta
Megjelent: (2011) -
Leveraging NFTs in Marketing Strategies for Enhancing Customer Engagement and Brand Loyalty /
Szerző: Atwi Hussein
Megjelent: (2023) -
The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2011) -
The role of collaborative filtering in marketing
Szerző: Majó Zoltán, et al.
Megjelent: (2011)