Üzleti kapcsolatok fontossága, innovációi és gyakorlati alkalmazásai az ellátási lánc területén

Az üzleti kontaktusok kutatásának fókusza a vállalatok, klienseik, vevőik és vásárlóik közötti kapcsolatokat feltérképező, azok összefüggéseit elemző és modellező vizsgálatokra összpontosul. A vállalatközi együttműködések jellemzőinek és dimenzióinak megragadása az elmúlt 20 év során jelentős változ...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Megyeri Eszter
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2017
Sorozat:Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban
Kulcsszavak:Kapcsolatmenedzsment, Innováció, Üzleti élet
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57705
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az üzleti kontaktusok kutatásának fókusza a vállalatok, klienseik, vevőik és vásárlóik közötti kapcsolatokat feltérképező, azok összefüggéseit elemző és modellező vizsgálatokra összpontosul. A vállalatközi együttműködések jellemzőinek és dimenzióinak megragadása az elmúlt 20 év során jelentős változáson ment keresztül. Akár folyamat-centrikus, akár kapcsolati dimenziókat beépítő modelleket vizsgálunk, azok akkor jelentenek előretörést, ha alkalmazásuk valós értéket teremt az adott üzleti szegmensben. E tanulmányban az élelmiszeripar B2B kapcsolatai kerülnek vizsgálatom középpontjába. Az észak-amerikai élelmiszer-feldolgozó vállalatokat tömörítő GMA ellátási lánc 2012-es benchmarking adatait és ábráit használom fel az elemzéskor mint szekunder forrást azt vizsgálva, hogy a kapcsolatmenedzsment milyen innovációkon keresztül jelenik meg az ágazatban. Az elemzés szempontrendszerének keretében kiemeltem tanulmányozom, hogy milyen változáson ment keresztül a kapcsolatmenedzsment az elmúlt években, valamint mennyiben módosult a kapcsolatfejlesztések területének fontossága az ellátási lánc célkitűzéseinek tükrében.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:300-314
ISBN:978-963-306-544-0