Piaci orientáció a hazai közüzemeknél

A magyar közigazgatás legalsó szintjén a rendszerváltozás óta az új közmenedzsment filozófia gyakorlatba ültetésére láthattunk kísérletet, amely a kiszerződések és kiszervezések mentén kívánta a közszolgáltatások hatékonyságát és eredményességét megalapozni. Mivel a kialakult működési struktúra nem...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Józsa Tamás
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:A területi fejlődés dilemmái
Kulcsszavak:Közigazgatás - Magyarország, Önkormányzat - Magyarország, Piaci orientáció
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57428
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A magyar közigazgatás legalsó szintjén a rendszerváltozás óta az új közmenedzsment filozófia gyakorlatba ültetésére láthattunk kísérletet, amely a kiszerződések és kiszervezések mentén kívánta a közszolgáltatások hatékonyságát és eredményességét megalapozni. Mivel a kialakult működési struktúra nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket 2013-14-ben a teljes önkormányzati rendszer reformjára kerül sor. Az átalakítás célja a korábbiakkal azonos: középpontjában a hatékonyság és eredményesség fokozása áll. Jelen cikkben egy PhD kutatás kerül bemutatásra, amely alapgondolata, hogy a működés kereteit átalakító állami reformok hatástalanok akkor, ha azokat nem egészíti ki a közszolgáltató szervezetek megújulása. A kutatás legfontosabb kérdése, hogy fokozható-e a korlátozott piaci körülmények között működő közüzemi szféra esetében az ügyfél elégedettség a marketing elmélet piaci orientációs modelljének az adaptálásával? A PhD kutatás befejezése és a végleges következtetések megfogalmazása a jövő év elején várható.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:43-53
ISBN:978-963-306-344-6