A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen

A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgála...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Rekettye Gábor
Szűcs Krisztián
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 1
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1
Kulcsszavak:Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5601
LEADER 01932naa a2200241 i 4500
001 acta5601
005 20220209103134.0
008 161015s2002 hu o 0|| hun d
022 |a 1588-8533 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Rekettye Gábor 
245 1 2 |a A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Rekettye Gábor 
260 |c 2002 
300 |a 152-167 
490 0 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei  |v 1 
490 0 |a A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje  |v 1 
520 3 |a A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgálat célja a Pécsi Tudományegyetem szolgáltatásminőségének meghatározása volt, amelyet több dimenzió mérésével sikerült megadni. Az elméleti háttér ismertetése mellett a tanulmányban végig követhetők azok a folyamatok és rendszerelemek, amelyekkel az elégedettségvizsgálat más intézményekben is elvégezhető. Miután a felsőoktatási piac is egyre telítettebbé válik, a piaci szereplők számára elengedhetetlen saját pozíciójuk meghatározása, formálása, a marketing-orientáció érvényre juttatása. Ehhez nyújtanak segítséget a Pécsi Tudományegyetem elvégzett elégedettségvizsgálat tapasztalatai. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés 
700 0 1 |a Szűcs Krisztián  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/5601/1/gtk_2002_152-167.pdf  |z Dokumentum-elérés