A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen

A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgála...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Rekettye Gábor
Szűcs Krisztián
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 1
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1
Kulcsszavak:Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5601
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgálat célja a Pécsi Tudományegyetem szolgáltatásminőségének meghatározása volt, amelyet több dimenzió mérésével sikerült megadni. Az elméleti háttér ismertetése mellett a tanulmányban végig követhetők azok a folyamatok és rendszerelemek, amelyekkel az elégedettségvizsgálat más intézményekben is elvégezhető. Miután a felsőoktatási piac is egyre telítettebbé válik, a piaci szereplők számára elengedhetetlen saját pozíciójuk meghatározása, formálása, a marketing-orientáció érvényre juttatása. Ehhez nyújtanak segítséget a Pécsi Tudományegyetem elvégzett elégedettségvizsgálat tapasztalatai.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:152-167
ISSN:1588-8533