A tömegkommunikáció szerepe az értékrend és az életmód alakitásában [!alakításában]

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csikós József
Testületi szerző: TIT Szegedi Művelődéselméleti Nyári Egyetem (9.) (1980) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 1980
Sorozat:Szegedi Nyári Egyetem : művelődéselmélet 9
Érték és kultúra : összeállítás a TIT Szegedi IX. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból 9
Kulcsszavak:Tömegkommunikáció és közművelődés, Tömegkommunikáció hatása - életmódkutatás, Tömegkommunikációs eszközök hatása - társadalomlélektan, Tömegkommunikáció - Magyarország - 1970-80-as évek
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/44922
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:222-242
ISBN:963 411 764 3
ISSN:0139-4118