Kapcsolatorientáció a szolgáltatásmarketingben
A piaci versenyben a fenntartható versenyelőny forrását kutató vállalatok eltérő mértékben ismerték fel a hosszú távú, szorosabb kapcsolatok jelentőségét. A témában végzett hazai és nemzetközi kutatások eredményeként kijelenthetjük, a kapcsolatok felé fordulás nem csak vállalatméret, vásárlói kör sz...
Elmentve itt :
Szerző: | Révész Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Szolgáltatások világa |
Kulcsszavak: | Szolgáltatások, Marketing |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/29215 |
Hasonló tételek
-
Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2002) -
Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2006) -
Researching marketing orientation using PLS methodology [absztrakt] /
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2009) -
A területi marketing, mint az önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze
Szerző: Garamhegyi Ábel, et al.
Megjelent: (2000) -
A személyes kapcsolatok és az infokommunikációs technológia szerepe az üzleti piacokon
Szerző: Révész Balázs, et al.
Megjelent: (2017)