Turizmus 2.0 a kollaboráció új formáit lehetővé tevő alrendszerek bemutatása /
Cikkünkben bemutatjuk a kollaboráció sajátosságait az idegenforgalomban, különös tekintettel a közösségi internetes oldalak használatára. A világháló, különösen az ún. „web 2.0"-s, azaz közösségi oldalak minőségileg és alapjaiban változtatják meg az utazási értékláncban közreműködő szereplők le...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Gyarmatiné Bányai Edit Rényi Zsolt Dániel |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Szolgáltatások világa |
Kulcsszavak: | Turizmus, Idegenforgalom, Szolgáltatások |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/29212 |
Hasonló tételek
-
A virtuális turizmus értelmezési kérdései - itt van már az XR 2.0? = Interpreting virtual tourism - is XR 2.0 here already? [absztrakt] /
Szerző: Gerdesics Viktória, et al.
Megjelent: (2023) -
A nyelvtudás és interkulturális szemléletmód szerepe a magyarországi turizmus-szektorban
Szerző: Mátyás Judit
Megjelent: (2020) -
A turizmus szerepe Mórahalom fejlődésében
Szerző: Martyin Zita, et al.
Megjelent: (2011) -
A határ menti turizmus fejlesztése az Alsó-Tisza-völgyben
Szerző: Lados Gábor, et al.
Megjelent: (2020) -
A turizmus új útjai Európában a COVID-19 világjárvány után
Szerző: Gál Rita Ilona
Megjelent: (2021)