Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation
Elmentve itt :
Szerző: | Tongori Ágota |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION
9 No. 4 |
mtmt: | 3045125 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/8373 |
Hasonló tételek
-
Measuring ICT literacy among grade 5-11 students Confidence in accessing information /
Szerző: Tongori Ágota
Megjelent: (2018) -
Innovative Assessment Tools and Instruments for ICT Literacy
Szerző: Tongori Ágota
Megjelent: (2013) -
Gender differences in EFL undergraduates' digital literacy and technology use [absztrakt] /
Szerző: Nguyen Lan Anh Thuy, et al.
Megjelent: (2022) -
Digital Literacy of EFL Students An Empirical Study in Vietnamese Universities /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2021) -
Method for simulation of digital automata
Szerző: Veličkov T., et al.
Megjelent: (1976)