Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tongori Ágota
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 9 No. 4
mtmt:3045125
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/8373
LEADER 00644nab a2200181 i 4500
001 publ8373
005 20190517125107.0
008 170109s2014 hu o 0|| angol d
022 |a 1788-2583 
024 7 |a 3045125  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a angol 
100 1 |a Tongori Ágota 
245 1 0 |a Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Tongori Ágota 
260 |c 2014 
300 |a 363-371 
490 0 |a PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION  |v 9 No. 4 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/8373/1/3009TongoriAgota.pdf  |z Dokumentum-elérés