|
|
|
|
LEADER |
00824naa a2200217 i 4500 |
001 |
publ6089 |
005 |
20180810090029.0 |
008 |
160124s2012 hu o 0|| zxx d |
020 |
|
|
|a 978-963-19-7289-4
|
024 |
7 |
|
|a 1986914
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Publicatio Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Korom Erzsébet
|
245 |
1 |
0 |
|a Disciplines and the curricula in science education and assessment
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Korom Erzsébet
|
260 |
|
|
|a Nemzeti Tankönyvkiadó
|b Budapest
|c 2012
|
300 |
|
|
|a 310
|
300 |
|
|
|a 89-145
|
490 |
0 |
|
|a Framework for diagnostic assessment of science
|
700 |
0 |
1 |
|a Szabó Gábor
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/6089/1/1986914.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/6089/2/1986914_cimlap_tartalom_u.pdf
|z Dokumentum-elérés
|