Factor Analysis on the Motivation for Extensive Reading Questionnaire
Elmentve itt :
Szerzők: |
Anggia Helta Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2024
|
Sorozat: | JOURNAL ON EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION AND SCIENCE
17 No. 3 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.7160/eriesj.2024.170302 |
mtmt: | 35427675 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34782 |
Hasonló tételek
-
The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement [absztrakt] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2022) -
Reading Motivation and Achievement in Online Extensive Reading of English Text A Systematic Review /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Empirical Insights into English Reading in Indonesian University Students Motivation, Strategies, and Online Extensive Reading Intervention. /
Szerző: Anggia Helta
Megjelent: (2024) -
University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading [abstract] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024)