Teachers’ Beliefs About the Usefulness and Feasibility of the TARGETS Dimensions (Poster 12)
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fejes József Balázs Mezei Tímea Vígh Tibor |
---|---|
Testületi szerző: | 2024 AERA Annual Meeting |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
AERA
Washington DC
2024
|
Sorozat: | Proceedings of the 2024 AERA Annual Meeting
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.3102/2101964 |
mtmt: | 35218272 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34618 |
Hasonló tételek
-
Teachers’ beliefs about assessment and accountability
Szerző: Tóth Edit, et al.
Megjelent: (2022) -
Beliefs about the effective language teacher The challanges of training (future) English teachers /
Szerző: Doró Katalin, et al.
Megjelent: (2014) -
Students' Beliefs about Teachers' Roles in Vietnamese Classrooms
Szerző: Nguyen Van Son, et al.
Megjelent: (2021) -
Learners' and teachers' beliefs about cross-linguistic influence
Szerző: Rakonczai Zsuzsanna
Megjelent: (2016) -
Science teachers' beliefs a bibliographic survey : [absztrakt] /
Szerző: Pimenta Sara Souza, et al.
Megjelent: (2022)