Egy felnőttképzési MOOC-programon részt vevők aktivitási adatainak elemzése
A tömeges nyílt online kurzusok (Massive Open Online Courses, MOOC) olyan távoktatási képzések, amelyek a résztvevők nagy számával és heterogenitásával, valamint a magas lemorzsolódási aránnyal tűnnek ki. Mindezek megnehezítik a résztvevők előrehaladásának nyomon követését. Jelen kutatás során egy f...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csányi Róbert Lőrincz Mónika Mária Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2024
|
Sorozat: | INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT
24 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.22503/inftars.XXIII.2024.1.2 |
mtmt: | 35052606 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/33244 |
Hasonló tételek
-
Társadalmi esélyek egy államilag támogatott sportprogramban részt vevők között
Szerző: Velenczei Attila, et al.
Megjelent: (2009) -
Feledékeny vevők
Szerző: Szalma Gézáné
Megjelent: (1965) -
A lemorzsolódás csökkentésének kulcsa a korai beavatkozás egy felnőttképzési IT MOOC résztvevőinek tanulásiprofil-elemzése : [absztrakt] /
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2023) -
Az első vevők
Szerző: Malmos Károly
Megjelent: (1965) -
"Vevők vagyunk" Országos termeltetési kiállítás Szegeden
Megjelent: (1980)