Egy felnőttképzési MOOC-programon részt vevők aktivitási adatainak elemzése

A tömeges nyílt online kurzusok (Massive Open Online Courses, MOOC) olyan távoktatási képzések, amelyek a résztvevők nagy számával és heterogenitásával, valamint a magas lemorzsolódási aránnyal tűnnek ki. Mindezek megnehezítik a résztvevők előrehaladásának nyomon követését. Jelen kutatás során egy f...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Csányi Róbert
Lőrincz Mónika Mária
Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 24 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.22503/inftars.XXIII.2024.1.2

mtmt:35052606
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/33244

Hasonló tételek