Harnessing distributed pedagogical leadership culture in preservice teacher education
Elmentve itt :
Szerzők: |
Okiri Peter Ochieng Hercz Mária |
---|---|
Testületi szerző: | EAPRIL 2023 |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
EAPRIL European Association for Practitioner Research on Improving Learning
2024
|
Sorozat: | EAPRIL Conference Proceedings 2023
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 34785640 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/31023 |
Hasonló tételek
-
The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A systematic literature review on perception and practice
Szerző: Okiri Peter Ochieng, et al.
Megjelent: (2023) -
Approaches and strategies of educational assessment in the pre-service teacher education program [absztrakt] /
Szerző: Okiri Peter, et al.
Megjelent: (2022) -
Activities for promoting civic statistical knowledge of preservice teachers
Szerző: Frischemeier Daniel, et al.
Megjelent: (2018) -
Development of research skills through research-focused microteaching lesson study in preservice teacher education
Szerző: Vígh Tibor
Megjelent: (2024) -
Pedagogical questions and challenges of higher level music literature education [abstract] /
Szerző: Fekete Miklós
Megjelent: (2024)