Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education a large-scale longitudinal study /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Molnár Gyöngyvér
Kocsis Ádám
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2023
Sorozat:STUDIES IN HIGHER EDUCATION 49 No. 9
Tárgyszavak:
doi:10.1080/03075079.2023.2271513

mtmt:34205692
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28517
LEADER 00881nab a2200217 i 4500
001 publ28517
005 20240913104706.0
008 231027s2023 hu o 000 eng d
022 |a 0307-5079 
024 7 |a 10.1080/03075079.2023.2271513  |2 doi 
024 7 |a 34205692  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Molnár Gyöngyvér 
245 1 0 |a Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education  |h [elektronikus dokumentum] :  |b a large-scale longitudinal study /  |c  Molnár Gyöngyvér 
260 |c 2023 
300 |a 1610-1624 
490 0 |a STUDIES IN HIGHER EDUCATION  |v 49 No. 9 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Kocsis Ádám  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28517/1/Cognitiveandnon-cognitivepredictorsofacademicsuccessinhighereducationalarge-scalelongitudinalstudy.pdf  |z Dokumentum-elérés