The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A systematic literature review on perception and practice
Elmentve itt :
Szerzők: |
Okiri Peter Ochieng Hercz Mária |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1177/17411432231154444 |
mtmt: | 33620406 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28350 |
Hasonló tételek
-
Harnessing distributed pedagogical leadership culture in preservice teacher education
Szerző: Okiri Peter Ochieng, et al.
Megjelent: (2024) -
Systematics literature review of non-consumption forms and dimensions of consumer behavior /
Szerző: Maksimovic Ágnes
Megjelent: (2024) -
Pedagogical questions and challenges of higher level music literature education [abstract] /
Szerző: Fekete Miklós
Megjelent: (2024) -
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024) -
The practice of using piano music literature in primary school music education [abstract] /
Szerző: Csontosné Buzás Zsuzsa
Megjelent: (2024)