A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja – olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében

A tanulási célú szövegek olvasása a gyakorlott olvasó számára is jelenthet kihívást (Palincsar és Brown, 1984). A nehézséget okozó szövegek megértésére, az azokban való tájékozódásra jó megoldás az olvasási stratégiák használata. Mivel a tanárok is olvasók, és metakognitív tudásuk a szövegértésről h...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Tary Blanka
Molnár Edit Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32 No. 5
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2022.5.57

mtmt:33134850
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28245

Hasonló tételek