Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
Az iskolai kudarcnak (school failure) igen sok értelmezése vált ismertté az elmúlt évtizedekben, melyek nemcsak bővítették e kudarcélmény okainak eredetileg szűk körét, hanem lehetővé tették személyes (kognitív és nem kognitív) és környezeti (családi és iskolai) dimenziók szerinti értelmezését, ille...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kasik László Gál Zita Jámbori Szilvia Tóth Edit Jagodics Balázs Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | MAGYAR PEDAGÓGIA
122 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2022.1.3 |
mtmt: | 33684945 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28218 |
Hasonló tételek
-
Az iskolai kudarcok tényezői - egy lehetséges preventív modell keretei
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2022) -
Az iskolai kudarcok összefüggése néhány pszichológiai tényezővel felső tagozatos diákoknál [absztrakt] /
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2024) -
Tanulmányi énhatékonyság, mindset és tanulmányi felelősség mint az iskolai kudarcok csökkentésének fontos prediktorai [absztrakt] /
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2023) -
Alsótagozatos tanulók iskolai kudarcainak pszichológiai tényezői
Szerző: Bodnár Gabriella
Megjelent: (1984) -
Az iskolapszichológia elmélete és módszertani keretei I.
Szerző: Szabó Éva
Megjelent: (2013)