Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei

Az iskolai kudarcnak (school failure) igen sok értelmezése vált ismertté az elmúlt évtizedekben, melyek nemcsak bővítették e kudarcélmény okainak eredetileg szűk körét, hanem lehetővé tették személyes (kognitív és nem kognitív) és környezeti (családi és iskolai) dimenziók szerinti értelmezését, ille...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kasik László
Gál Zita
Jámbori Szilvia
Tóth Edit
Jagodics Balázs
Szabó Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:MAGYAR PEDAGÓGIA 122 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.17670/MPed.2022.1.3

mtmt:33684945
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28218

Hasonló tételek