Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices
Elmentve itt :
Szerzők: |
Mamad Abderrahim Vígh Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | HELIYON
9 No. 5 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.heliyon.2023.e15626 |
mtmt: | 33801311 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/27452 |
Hasonló tételek
-
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2022) -
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2024) -
Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment
Szerző: Abderrahim Mamad, et al.
Megjelent: (2021) -
Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024) -
Checking the validity and reliability of a questionnaire for investigating Moroccan EFL students' perceptions and self-reported practices of writing [absztrakt] /
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2022)