The regression models for lifelong learning competencies for teacher trainers
Elmentve itt :
Szerzők: |
Win Phyu Thwe Kálmán Anikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | HELIYON
9 No. 2 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.heliyon.2023.e13749 |
mtmt: | 33647460 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26703 |
Hasonló tételek
-
Investigating Lifelong Learning Competencies of Teacher Trainers in Myanmar
Szerző: Win Phyu Thwe
Megjelent: (2024) -
The role of gender and age in lifelong learning perception and competencies [abstract] /
Szerző: Thwe Win Phyu, et al.
Megjelent: (2023) -
Literature review implementing the lifelong learning competencies for teacher trainers in the new learning community : [absztrakt] /
Szerző: Thwe Win Phyu, et al.
Megjelent: (2022) -
Continuous Professional Development for Teacher Educator Development in Myanmar Education Colleges
Szerző: Win Phyu Thwe, et al.
Megjelent: (2021) -
Teacher competence frameworks in Myanmar and Hungary
Szerző: Keczer Gabriella, et al.
Megjelent: (2020)