A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban /
Elmentve itt :
Szerző: | Korom Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
32 No. 11 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/iskkult.2022.11.98 |
mtmt: | 33638098 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26484 |
Hasonló tételek
-
A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig a természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban /
Szerző: Korom Erzsébet
Megjelent: (2022) -
Negyedik évfolyamosok természettudományos gondolkodási képességeinek fejlettsége [absztrakt] /
Szerző: Nagy Márió Tibor, et al.
Megjelent: (2024) -
A tanulói motiváció a 10-14 éves korosztály tanulói motivációjának összefüggései /
Szerző: Oláh Tibor
Megjelent: (2019) -
A gondolkodási képességek fejlesztése feladatelemző módszer segítségével 10 éves tanulóknál
Szerző: Welchner Antalné
Megjelent: (1989) -
Gondolkodási képességek online mérése csángóföldi és székelyföldi kisiskolások körében [absztrakt] /
Szerző: Majzik Tamás
Megjelent: (2023)