Textual complexity adjustments to the English reading comprehension test for undergraduate EFL students
Elmentve itt :
Szerzők: |
Anggia Helta Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | HELIYON
9 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.heliyon.2023.e12891 |
mtmt: | 33572067 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26221 |
Hasonló tételek
-
University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement [absztrakt] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2022) -
Empirical Insights into English Reading in Indonesian University Students Motivation, Strategies, and Online Extensive Reading Intervention. /
Szerző: Anggia Helta
Megjelent: (2024) -
Reading Motivation and Achievement in Online Extensive Reading of English Text A Systematic Review /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2019)