Tapis Patterns in the Context of Ethnomathematics to Assess Students’ Creative Thinking in Mathematics A Rasch Measurement /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Suherman Suherman
Vidákovich Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE 14 No. 4
Tárgyszavak:
mtmt:33547884
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26083
LEADER 00836nab a2200205 i 4500
001 publ26083
005 20230110154425.0
008 230110s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 2573-4377 
024 7 |a 33547884  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Suherman Suherman 
245 1 0 |a Tapis Patterns in the Context of Ethnomathematics to Assess Students’ Creative Thinking in Mathematics  |h [elektronikus dokumentum] :  |b A Rasch Measurement /  |c  Suherman Suherman 
260 |c 2022 
300 |a 56-79 
490 0 |a MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE  |v 14 No. 4 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Vidákovich Tibor  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26083/1/Suherman-TiborVidakovich_TapisPatternsintheContextofEthnomathematics.MTRJ1.pdf  |z Dokumentum-elérés