Brands, networks, communities How brand names are wired in the mind /
Brands can be defined as psychological constructs residing in our minds. By analyzing brand associations, we can study the mental constructs around them. In this paper, we study brands as parts of an associative network based on a word association database. We explore the communities–closely-knit gr...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kovács László Bóta András Hajdu László Krész Miklós |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | PLOS ONE
17 No. 8 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1371/journal.pone.0273192 |
mtmt: | 33091012 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26053 |
Hasonló tételek
-
Controversies in online brand communities a multifaceted story : [abstract] /
Szerző: Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi, et al.
Megjelent: (2023) -
Branding textbook /
Szerző: Prónay Szabolcs
Megjelent: (2019) -
Motivations of brand avoidance
Szerző: Tamasits Dóra
Megjelent: (2020) -
Az Employer Branding helyzete Magyarországon [absztrakt] /
Szerző: Kovács Kata
Megjelent: (2017) -
Networks in the mind – what communities reveal about the structure of the lexicon
Szerző: Kovács László, et al.
Megjelent: (2021)