Assessing Indonesian student inductive reasoning Rasch analysis /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Soeharto Soeharto Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY
46 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.tsc.2022.101132 |
mtmt: | 33174177 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25902 |
Hasonló tételek
-
Assessing Students’ Science Misconceptions and Inductive Reasoning Cross-Sectional Studies in Indonesian Context /
Szerző: Soeharto Soeharto
Megjelent: (2023) -
Exploring Indonesian student misconceptions in science concepts
Szerző: Soeharto Soeharto, et al.
Megjelent: (2022) -
Examining content validity of the inductive reasoning test based on rater assessment using many-facet Rasch measurement [absztrakt] /
Szerző: Soeharto Soeharto
Megjelent: (2022) -
Development of A Diagnostic Assessment Test to Evaluate Science Misconceptions in Terms of School Grades A Rasch Measurement Approach /
Szerző: Soeharto Soeharto
Megjelent: (2021) -
Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning
Szerző: Pásztor Attila, et al.
Megjelent: (2022)