Assessing Indonesian student inductive reasoning Rasch analysis /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Soeharto Soeharto
Csapó Benő
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:THINKING SKILLS AND CREATIVITY 46
Tárgyszavak:
doi:10.1016/j.tsc.2022.101132

mtmt:33174177
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25902
LEADER 00730nab a2200205 i 4500
001 publ25902
005 20221231160640.0
008 221231s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 1871-1871 
024 7 |a 10.1016/j.tsc.2022.101132  |2 doi 
024 7 |a 33174177  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Soeharto Soeharto 
245 1 0 |a Assessing Indonesian student inductive reasoning  |h [elektronikus dokumentum] :  |b Rasch analysis /  |c  Soeharto Soeharto 
260 |c 2022 
490 0 |a THINKING SKILLS AND CREATIVITY  |v 46 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Csapó Benő  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25902/1/1-s2.0-S1871187122001353-main.pdf  |z Dokumentum-elérés