A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán
Elmentve itt :
Szerzők: |
Török Tímea Hódi Ágnes Kiss Renáta Mária |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA
16 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17627/ALKPSZICH.2016.1.83 |
mtmt: | 3113201 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25716 |
Hasonló tételek
-
A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében
Szerző: Török Tímea, et al.
Megjelent: (2015) -
A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében
Szerző: Kiss Renáta Mária, et al.
Megjelent: (2019) -
A fonológiai tudatosság mérési és fejlesztési lehetőségei többségi óvodákban Baján és térségében
Szerző: Gál-Hegyi Orsolya
Megjelent: (2023) -
A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban
Szerző: Pásztor Lilla
Megjelent: (2019) -
A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata
Szerző: Török Tímea, et al.
Megjelent: (2015)