Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Steklács János
Hódi Ágnes
Török Tímea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2020
Sorozat:MAGYAR TUDOMÁNY 181 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.1556/2065.181.2020.1.2

mtmt:31034048
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25712
LEADER 00828nab a2200229 i 4500
001 publ25712
005 20221206122246.0
008 221206s2020 hu o 0|| Magyar d
022 |a 0025-0325 
024 7 |a 10.1556/2065.181.2020.1.2  |2 doi 
024 7 |a 31034048  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Magyar 
100 1 |a Steklács János 
245 1 3 |a Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Steklács János 
260 |c 2020 
300 |a 11-23 
490 0 |a MAGYAR TUDOMÁNY  |v 181 No. 1 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Hódi Ágnes  |e aut 
700 0 1 |a Török Tímea  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25712/1/33247-24738.pdf  |z Dokumentum-elérés