Általános iskolai tanítók véleménye a tanuló-tanító pedagógiai kapcsolatáról
Elmentve itt :
Szerzők: |
Huszka Noémi Kinyó László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Univerzitet u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
Szabadka
2019
|
Sorozat: | Mobilitás: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 31150053 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25155 |
Hasonló tételek
-
Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról
Szerző: Kinyó László, et al.
Megjelent: (2020) -
A pedagógus-tanuló kapcsolatának feltárása során alkalmazott módszerek 2. és 3. osztályban- a tanító és a tanulók együttes vizsgálata
Szerző: Huszka Noémi, et al.
Megjelent: (2019) -
A tanító és a tanuló közötti kapcsolat vizsgálatának lehetőségei kisiskolás korban
Szerző: Huszka Noémi, et al.
Megjelent: (2019) -
Általános iskolai tanítók tanári átképzése a Pedagógiai Főiskolán
Megjelent: (1953) -
A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása /
Szerző: Huszka Noémi
Megjelent: (2018)