Striving for autonomy in everyday diabetes self-management—qualitative exploration via grounded theory approach
Elmentve itt :
Szerzők: |
Sallay Viola Klinovszky Andrea Csuka Sára Imola Buzás Norbert Papp-Zipernovszky Orsolya |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | BMJ OPEN
11 No. 12 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1136/bmjopen-2021-058885 |
mtmt: | 32586701 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25113 |
Hasonló tételek
-
Exploring Teachers’ Attitudes toward the Management of Type 1 Diabetes A Qualitative Study /
Szerző: Horváth Mária Dóra, et al.
Megjelent: (2023) -
Exploring the role of teachers in fostering learner autonomy in language education [absztrakt] /
Szerző: Van Nguyen Son
Megjelent: (2022) -
Exploration of temporal structures by qualitative and quantitave text analysis
Szerző: Huszár Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2003) -
A Grounded Theory (GT) módszertana
Szerző: Sallay Viola, et al.
Megjelent: (2018) -
The importance of beetroot consumption in everyday life
Szerző: Csoszor Vivien, et al.
Megjelent: (2023)