Inductive and combinatorial reasoning in international educational context assessment, measurement invariance, and latent mean differences /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Wu Hao
Saleh Andi Rahmat
Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW 23 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.1007/s12564-022-09750-z

mtmt:32753542
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24962
LEADER 00848nab a2200229 i 4500
001 publ24962
005 20220826120355.0
008 220826s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 1598-1037 
024 7 |a 10.1007/s12564-022-09750-z  |2 doi 
024 7 |a 32753542  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Wu Hao 
245 1 0 |a Inductive and combinatorial reasoning in international educational context  |h [elektronikus dokumentum] :  |b assessment, measurement invariance, and latent mean differences /  |c  Wu Hao 
260 |c 2022 
300 |a 297-310 
490 0 |a ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW  |v 23 No. 2 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Saleh Andi Rahmat  |e aut 
700 0 1 |a Molnár Gyöngyvér  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24962/1/s12564-022-09750-z.pdf  |z Dokumentum-elérés