A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csányi Róbert Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | MAGYAR PEDAGÓGIA
121 No. 3 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2021.3.281 |
mtmt: | 33035568 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24840 |
Hasonló tételek
-
A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2022) -
A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2022) -
A tesztmegoldási motiváció mérési lehetőségeinek összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező tesztek esetén [absztrakt] /
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2022) -
A tesztmegoldási erőfeszítés mérése a feladattal töltött idő és a kattintások száma alapján alacsony téttel bíró teszteken [absztrakt] /
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2024) -
Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stratégiák hatékonysága és azok változása logfájl-elemzések /
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2016)