A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Gál-Szabó Zsófia Gabriella
Korom Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2019
Sorozat:MAGYAR PEDAGÓGIA 119 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.17670/MPed.2019.1.3

mtmt:31143922
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24813
LEADER 00866nab a2200217 i 4500
001 publ24813
005 20220803122823.0
008 220803s2019 hu o 0|| Magyar d
022 |a 0025-0260 
024 7 |a 10.17670/MPed.2019.1.3  |2 doi 
024 7 |a 31143922  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Magyar 
100 2 |a Gál-Szabó Zsófia Gabriella 
245 1 2 |a A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata  |h [elektronikus dokumentum] :  |b a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között /  |c  Gál-Szabó Zsófia Gabriella 
260 |c 2019 
300 |a 3-18 
490 0 |a MAGYAR PEDAGÓGIA  |v 119 No. 1 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Korom Erzsébet  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24813/1/Gal-Szabo_MPed20191.pdf  |z Dokumentum-elérés