Reflection-based questioning Aspects affecting Myanmar students’ reading comprehension /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Oo Tun Zaw Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | HELIYON
8 No. 7 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.heliyon.2022.e09864 |
mtmt: | 32957761 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24720 |
Hasonló tételek
-
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension
Szerző: Oo Tun Zaw
Megjelent: (2022) -
Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2021) -
The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English [absztrakt] /
Szerző: Zaw Oo Tun, et al.
Megjelent: (2022) -
Reflective Teaching Practices for Reading Comprehension in English Language Teaching A Literature Review /
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2021) -
Qualifying Method-Centered Teaching Approaches through the Reflective Teaching Model for Reading Comprehension
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2023)