The Teacher Well-Being Scale (TWBS) Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Zewude Girum Tareke
Hercz Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA 32 No. 3
Tárgyszavak:
doi:10.1080/14330237.2022.2027623

mtmt:32917031
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24655
LEADER 00814nab a2200217 i 4500
001 publ24655
005 20220715213239.0
008 220704s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 1433-0237 
024 7 |a 10.1080/14330237.2022.2027623  |2 doi 
024 7 |a 32917031  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Zewude Girum Tareke 
245 1 4 |a The Teacher Well-Being Scale (TWBS)  |h [elektronikus dokumentum] :  |b Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting /  |c  Zewude Girum Tareke 
260 |c 2022 
300 |a 251-262 
490 0 |a JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA  |v 32 No. 3 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Hercz Mária  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24655/1/14330237.2022.pdf  |z Dokumentum-elérés