Randomizált pedagógiai kísérletek a 21. században in tempore opportuno /
Elmentve itt :
Szerző: | Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ
3 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 2903085 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24376 |
Hasonló tételek
-
Strategies and performance in elementary students' three-digit mental addition
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2016) -
Phases of a ten-year old student’s solution process of an insight problem as revealed by eye-tracking methodology
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2015) -
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából
Szerző: Biró Fanni, et al.
Megjelent: (2021) -
Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation number words vs. arabic numerals /
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2015) -
The Role of Individual Differences in the Development of Listening Comprehension in the Early Stages of Language Learning
Szerző: Bacsa Éva, et al.
Megjelent: (2016)