Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context
Elmentve itt :
Szerzők: |
Wafubwa Ruth Nanjekho Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
25 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1080/18117295.2021.1899490 |
mtmt: | 31968529 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24369 |
Hasonló tételek
-
Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2022) -
In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2022) -
Assessment of mathematical creative thinking A systematic review /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2022) -
Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4 Its Development and Relation to Reading Comprehension /
Szerző: Varga Szilvia, et al.
Megjelent: (2022) -
Course Review Horay-Based Bamboo Dancing in 21st Century Learning How Can We Assess Students' Mathematical Creative Thinking? /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2021)